Aanvullende bestelinformatie

Kunt u het antwoord niet vinden bij de faq of heeft u een specifieke vraag aan één van onze medewerkers? 
Neem dan contact op via onze servicedesk.




1. Komen er nog extra kosten bij voor de aflevering?

Bestellingen vanaf € 300,- euro ( excl. btw) worden in geheel Nederland (exclusief de Waddeneilanden) gratis bij u thuis bezorgd. Bij bestellingen met een lagere orderwaarde ontkomen wij er helaas niet aan om handling- en verzendkosten in rekening te brengen.

Alle reguliere bestellingen hebben doorgaans een levertijd van 3/4 werkdagen tenzij anders vermeldt. 
Spoed bestellingen en/of specifieke leverdagen dienen vooraf kenbaar gemaakt te worden.

2. Hoe verloopt het bestelproces?

Beschrijving volgt zsm.

3. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij ieder product treft u de mogelijke betaalwijze aan. Doorgaans hebt u de keuze uit iDEAL, betalen bij aflevering (onder rembours) of per bankoverschrijving.

4. Wat is de levertijd?

Alle reguliere bestellingen hebben een maximale levertijd van 5 werkdagen en worden doorgaans op vrijdag geleverd.
Voor spoed bestellingen dient u vooraf even contact op te nemen.  Mochten hier wijzigingen in ontstaan dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze klantenservice.

5. Heb ik een e-mail adres nodig om te kunnen bestellen?

Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

6. Op welke wijze wordt de bestelling bezorgd?

De transportmethode waarmee uw bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van uw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden. Voor grotere pakketten wordt doorgaans voor aflevering telefonisch een afspraak met u gemaakt.
Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Enkele daarvan maken voor aflevering een afspraak, enkele zullen bij uw afwezigheid trachten het pakket af te geven bij buren of zullen op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.

7. Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?

Ja, in dit geval dient u echter op het bestelformulier direct het afleveradres te vermelden of dit als opmerking bij de bestelling te vermelden.

8. Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd.

9. Ontvang ik een aankoopbewijs?

Bij aflevering van uw bestelling ontvangt u een nota. Deze nota geldt als aankoopbewijs.

10. Is er sprake van een bedenktermijn?

Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering van het product. Binnen deze periode kunnen bestelde producten retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Let op: Maatwerk producten en producten die speciaal voor u geïmpregneerd of behandeld worden kunnen niet geretourneerd worden.

11. Wat te doen bij klachten?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht aan onze servicemedewerker door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de afhandeling niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

12. Het retourneren van aankopen

Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering van het product (herroepingsrecht). Binnen deze periode kunnen bestelde producten retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Let op: producten die speciaal voor u zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Controleer uw bestelling bij ontvangst altijd goed. Expliciet geldt dat gevallen van breuk of beschadigingen door transport, binnen 5 dagen na ontvangst dient te worden gemeld per E-mail. Dit onder vermelding van naam, adres en factuurnummer en mogelijkerwijs een foto van het betreffende artikel en pakket met verzendetiket. Een verzekerde verzending dient namelijk bij de transporteur binnen een termijn van 5 dagen te worden gemeld, schade door transport kan na 5 dagen niet meer schadeloos worden gesteld. Overige reclamaties dienen plaats te vinden binnen 1 maand na aanschaf.


Creditering:

Dakenmarkt vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief de in rekening gebrachte initiële leveringskosten, voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Dakenmarkt.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Dakenmarkt.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Retourzendingen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden:

Dakenmarkt.nl
Oude Doetinchemseweg 21
7051 DZ Varseveld


Indien u goederen retour wilt zenden verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaan retour/herroepingsformulier:

Download: Retour en herroepingsformulier


13. Overig

Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail. Wij stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.

Product categorie

Servicedesk

Heeft u vragen over onze producten of service. Neem dan vrijblijvend contact met ons op via:

Telefoon
Bel. 0315-241503

Servicedesk
Contactgegevens