Aanvullende bestelinformatie

Voor hulp bij het bestellen van artikelen of zoek je meer informatie over de mogelijkheden qua levering of betalen? De antwoorden vind je hier. Is je vraag niet voldoende beantwoord? Neem dan contact met ons op!

Verzendkosten bij Dakenmarkt

  • Pakketleveringen vanaf € 450,- incl btw, worden kosteloos bij u thuis bezorgd.
  • Bij pakketleveringen tot € 450,- incl btw wordt € 14,52 in rekening gebracht.
  • Maximale afmeting van uw pakket 100x50x50cm ( maximaal gewicht 30kg )
  • Vrachtleveringen vanaf € 750,- incl btw worden kosteloos bij u thuis bezorgd.
  • Bij vrachtleveringen tot € 750,- incl btw wordt € 41,40 in rekening gebracht.
  • Bij leveringen aan bewoners op de waddeilanden kunnen aanvullende kosten voorkomen. ( circa € 70,-)

Bij Dakenmarkt.nl zijn er diverse betaalmogelijkheden:

  • Veilig online betalen met IDEAL.
  • Pinnen of contant bij ophalen.
  • vooraf overmaken per bank.
Alle reguliere bestellingen hebben een levertijd van circa 2 tot 3 werkdagen. Mochten hier wijzigingen in ontstaan dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld door onze klantenservice.

Voor spoed bestellingen dient u vooraf even contact op te nemen.
Ja, u ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
De transportmethode waarmee uw bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van uw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden. Voor grotere pakketten wordt doorgaans telefonisch een afspraak met u gemaakt.

Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten. Enkele daarvan maken voor aflevering een afspraak, enkele zullen bij uw afwezigheid trachten het pakket af te geven bij buren of zullen op een later tijdstip een nieuwe poging tot afleveren doen.
Ja, in dat geval kun je in de winkelwagen een ander afleveradres invoeren of vermelden als opmerking bij de bestelling.
Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd.
Ja, uw aankoop wordt per e-mail bevestigd.
Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering van het product. Binnen deze periode kunnen bestelde producten retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Let op: Maatwerk producten en producten die speciaal voor u geïmpregneerd of behandeld worden kunnen niet geretourneerd worden.
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht aan onze servicemedewerker door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht de afhandeling niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Voor de meeste producten geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de eerste dag na aflevering van het product (herroepingsrecht). Binnen deze periode kunnen bestelde producten retour gezonden worden. Voorwaarde hierbij is dat de producten onbeschadigd in, indien redelijkerwijs mogelijk, originele verpakking geretourneerd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de consument. Let op: producten die speciaal voor u zijn gemaakt kunnen niet geretourneerd worden.

Controleer uw bestelling bij ontvangst altijd goed. Expliciet geldt dat gevallen van breuk of beschadigingen door transport, binnen 5 dagen na ontvangst dient te worden gemeld per E-mail. Dit onder vermelding van naam, adres en factuurnummer en mogelijkerwijs een foto van het betreffende artikel en pakket met verzendetiket. Een verzekerde verzending dient namelijk bij de transporteur binnen een termijn van 5 dagen te worden gemeld, schade door transport kan na 5 dagen niet meer schadeloos worden gesteld. Overige reclamaties dienen plaats te vinden binnen 1 maand na aanschaf.


Creditering:

Dakenmarkt vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief de in rekening gebrachte initiële leveringskosten, voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Dakenmarkt.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Dakenmarkt.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.


Retourzendingen kunnen naar onderstaand adres gestuurd worden:

Dakenmarkt.nl
Helmkamp 46C
7091 HR Dinxperlo


Indien u goederen retour wilt zenden verzoeken wij u gebruik te maken van onderstaan retour/herroepingsformulier:

Download: Retour en herroepingsformulier
Mocht u uw vraag hierboven niet tegengekomen zijn, dan kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Klik hier voor onze contact informatie. Wij stellen iedere reactie op prijs en horen graag van u. We streven ernaar om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.